8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Wszyscy znamy, że brak ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt długiej dawek gazu oraz dieta uboga w efekty i warzywa nie wróżą nic niezwykłego. Czynniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest jednak trochę praktycznych, i równocześnie efektywnych kroków pozwalających zapobiec tegoż szaleństwa.

kup traz

 

 

Poniżej opisujemy 8 owoców, które warto spożywać, aby zapobiec chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w sensu ograniczenia zbyt dużego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki wielkiej zawartości potasu. Obserwuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi wprowadzonemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze łatwo się obniży. Banany można jeść jak samodzielną przekąskę lub uzupełnić je do jogurtu albo do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z zielonym miąższem zawierają potas, identycznie jak pomidory i banany. Zawierają też witaminę C, która realizuje jak przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zapotrzebowania na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno posłużyć w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Efekt w stron obniżenia ciśnienia można dostrzec po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu toż głęboko trwały owoc, jaki można jeść na surowo czy pić w jednostki soku. Pewne z badań wykazało, że picie filiżanki soku z granatu chociaż raz dziennie przez cztery tygodnie pewno posłużyć w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu może istnieć element zdrowego śniadania. Myśl jednak, aby sprawdzić ilość cukru, gdy kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może zepsuć pozytywny wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten tropikalny owoc obniżający ciśnienie jest optymalne wyjście dla osób zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas i inny składnik o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u głów z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej ilości brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zapotrzebowania na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla kobiet na diecie obniżającej ciśnienie doskonałą alternatywą dla świeżej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych wyników mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem efekty można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie zakończone w Finlandii wskazuje, że wielka zawartość likopenu, czyli karotenoidu ustalonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie określone w czasopiśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku od 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u głów z doskonałym poziomem likopenu zmniejszało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje niezliczoną część wody dzięki czemu dobrze wchodzi na dziewczyny z podwyższonym ciśnieniem krwi ewentualnie z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może również zapobiegać wzrostowi ciśnienia u głów z należytym ciśnieniem krwi.

Ponadto skutek ten obejmuje L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego zaś je ogranicza. Obok tego aminokwasy wprowadzone w owocach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane wyciągi z rezultatów i warzyw. Czy jest trochę bowiem istotniejszego w byciu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o